Telefoni feavea'i
86-574-62835928
I-meli
weiyingte@weiyingte.com

O le a le malosi o le fiberglass mesh?

Mesh fiberglasso se mea na faʻaaogaina i le fausiaina mo le tele o tausaga.O lona malosi, faʻatasi ai ma isi mea totino, e faʻapitoa ai mo le tele o faʻaoga.I totonu o lenei blog, o le a matou suʻesuʻeina le malosi o le fiberglass mesh ma pe faʻapefea ona faʻaogaina i siosiomaga eseese.

Fiberglass mesh o se mea lalaga e faia i le fiberglass.O nei alava e lalaga fa'atasi e fai ai se 'upega tafa'ilagi malosi ae fe'avea'i.Ona ufiufi lea o le mata i se mea e le susu, e tetee atu i vailaʻau ma isi mea.E fesoasoani fo'i lenei fa'alavalava e fa'amalosia atili ai mea.

O se tasi o mea sili ona lelei o le fiberglass mesh o lona fetuutuunai.E le pei o isi mea, fiberglass mesh e mafai ona punou ma faʻaloloa e aunoa ma le gau.O lona uiga e mafai ona faʻaaogaina i talosaga e manaʻomia ai mea e faʻaogaina, e pei o le fausiaina o puipui, faʻalo ma fola.

O le isi mea lelei o le fiberglass mesh o lona teteʻeina o le afi.E le pei o isi mea, fiberglass mesh e le faigofie ona mu.E mafai ona tatalia le vevela e oo atu i le 1,000 tikeri Fahrenheit, ma avea o se mea lelei mo le faʻaaogaina i fale ma fausaga e manaʻomia ai le saogalemu o le afi.

Fiberglass mesh e matua tete'e foi i le pala ma le ele.O le a le pala, faʻafefe pe faʻaleagaina i le aluga o taimi, ma avea o se filifiliga sili mo le faʻaogaina i totonu o siosiomaga i fafo.O lona malosi ma le tumau o lona uiga e mafai ona tatalia tulaga faigata o le tau e aofia ai le matagi, timuga ma le kiona.

I le faaopoopo atu i le malosi ma le tumau, o le fiberglass mesh e sili atu foi ona faʻaogaina.E mafai ona faʻaaogaina i le tele o siʻosiʻomaga e aofia ai fale nofo, pisinisi ma alamanuia talosaga.E faʻaaogaina i le fausiaina o fale, alalaupapa ma auala, faʻapea foʻi ma vaʻa, vaalele ma taavale.

I le aotelega, o le fiberglass mesh o se mea e tele mea lelei.O lona fetuutuunai, faʻafefe afi ma le tumau e faʻapitoa mo le tele o faʻaoga.Afai o loʻo e mafaufau i le fiberglass mesh mo lou fausiaina poʻo le gaosiga o manaʻoga, e taua le filifilia o se oloa maualuga maualuga ua mamanuina e fetaui ma ou manaʻoga patino.Faatasi ai ma le saʻo fiberglass mesh, e mafai ona e fiafia i le tele o aoga o lenei mea.

I se aotelega, o le fiberglass mesh o se mea faʻapitoa ma malosi e faʻaaogaina lautele i le fausiaina ma le gaosiga.O lona fetuutuunai, faʻafefe afi ma le tumau e avea ai ma filifiliga lauiloa mo le tele o faʻaoga.Afai o loʻo e suʻeina se mea e mafai ona tatalia tulaga faigata ma maua ai se faʻatinoga umi,filo tioatao se filifiliga sili ona lelei e mafaufau i ai.


Taimi meli: Me-06-2023